XelionOne centrale in de Cloud

Telefonie in de Cloud. Uw telefooncentrale uitbesteden aan VoiceDeals. En daarmee volledig lokatie onafhankelijk zijn. Of nu op kantoor of thuis zit. U heeft uw telefooncentrale altijd binnen handbereik. Zelfs op uw vakantieadres of onderweg kunt u onderdeel zijn van uw telefooncentrale. Dit maakt deze dienst erg flexibel. Uw telefooncentrale staat dus niet meer op uw lokatie, maar wordt gehost bij ons in het Datacenter.

Hosted Telefonie
Wij maken gebruik van de in Nederland ontwikkelde Xelion software. Hierdoor bent u altijd verzekerd van de nieuwste technieken en heeft u bijna alle mogelijke functies beschikbaar, zoals wachtrijen, gespreksopname, keuzemenu’s, voicemail to Email, presence panel, welkomsberichten, tijdschema’s etc.
U kunt gebruik maken van meerdere devices, bijvoorbeeld een Softphone (Telefoon op de PC), Hardphone, of de Xelion Smartphone app. Koppelingen met bijvoorbeeld Outlook zijn standaard inbegrepen. Denk bijvoorbeeld dan aan de synchronisatie van uw contacten met de centrale. Deze is dan altijd actueel.
VoiceDeals levert u de complete dienst. Naast de Hosted Telefonie dienst, leveren wij ook de SIP trunk met zeer scherpe tarieven. En wat heeft scherp. Onze XelionOne dienst is speciaal ontworpen voor de klant die wil weten wat hij/zij maandelijks kwijt is. Dat houdt in, onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers binnen Nederland voor een vast bedrag per werkplek.

Het telefoonplan

Xelion heeft ons voorzien van een duidelijke Nederlandse handleiding. Heeft u een technische achtergrond, dan kunt u ervoor kiezen om uw centrale zelf te beheren. Het is ook mogelijk om hiervoor 1 of meerdere cursussen te volgen. En wilt u het volledig uitbesteden, dan staan wij voor u klaar met onze getrainde mensen, die  tesamen met u een zo goed mogelijk telefoonplan maken voor de beste bereikbaarheid.

Integratie van uw Smartphone in uw Centrale. Ook onderweg mist u niets

Xelion AppDe smartphone is niet meer weg te denken uit onze samenleving en ook daar heeft Xelion aan gedacht. Integratie met de Xelion Centrale is dan ook een feit. Anders dan bij sommige concurrenten, is deze oplossing provider onafhankelijk en hoeft u niet een nieuw mobiel contract af te sluiten. Om dit voor elkaar te krijgen is een speciale APP ontwikkeld. Middels de APP bent u altijd in contact met uw telefooncentrale. U heeft al uw contacten bij u, u kunt in de communcatielog zien welk belverkeer er is geweest, een wallboard geeft u een actueel overzicht hoe uw wachtrij(en) het doen, etc. En wilt u graag uitbellen met uw kantoornummer ipv uw mobiele nummer dan is dat ook een mogelijkheid via de Xelion APP.

Waarom kiezen voor het XelionOne product van VoiceDeals

Laag drempelig

U heeft naast een goede internetverbinding alleen maar VoIP toestellen of softphones nodig op de lokatie.

Niet lokatieafhankelijk

      Of u nu thuis bent, in de auto zit of op kantoor bent, u bent overal gekoppeld met uw XelionOne telefooncentrale. Zit uw bedrijf op meerdere lokaties, dan kunt u deze doormiddel van 1 centraal nummerplan aan elkaar koppelen. Denk bijvoorbeeld ook aan een centrale receptie waar alles op binnenkomt.

 

U heeft meerdere bedrijven, bereikbaar op hun eigen telefoonnummer

      Hiervoor heeft u maar 1 centrale nodig. Wij zorgen er voor dat u precies weet wie er belt voor welk bedrijf, zodat u altijd op de juiste manier kunt opnemen. Of indien nodig een aparte belgroepen kunt aanmaken met daarin de juiste personen. En wilt u per bedrijf ook een belkostenspecificatie hebben, dan regelen wij dat voor u. U ziet op uw rekening precies wat uw bedrijven aan telefonie kosten hebben gebruikt.

 

Besparen op uw vaste en variabele kosten

        Heeft u nog een traditionele centrale, dan kunt u de analoge of ISDN lijnen opzeggen. Dat scheelt u maandelijks al veel geld. Ook de variabele kosten zullen bijna zeker afnemen, aangezien wij u voorzien van zeer lage belkosten en zelfs dit onbeperkt aanbieden met XelionOne. U betaald een vast bedrag per werkplek wat erg overzichtelijk is.

 

Communciatie overzicht

      Alle gevoerde gesprekken, worden in een log opgeslagen. Als u daar rechten tot heeft, kunt u ze eventueel bekijken en indien er voor een gespreksopname is gekozen kunt u ze ook weer terugluisteren.

 

Een legio aan mogelijkheden

      Xelion heeft teveel mogelijkheden om op te noemen. Voor elke situatie is bijna wel een oplossing. En is die er niet, dan is er nog maatwerk mogelijk. In overleg bekijken we dan wat de beste oplossing voor uw bedrijf is.

Uw bestaande nummers meenemen naar XelionOne

In veel gevallen is er al een bestaande situatie, en wilt u uw telefoonnummers meenemen naar de XelionOne dienst. Hiervoor hebben wij een porteringsdienst. Wij zorgen er voor dat uw nummers overgezet worden van uw huidige provider naar ons. En wij zorgen er voor dat u bereikbaar blijft tijdens dit proces.

Ik wil graag meer weten over de XelionOne dienst

Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat u nog allemaal vragen heeft over onze XelionOne dienst. Neemt u dan vooral contact met ons op via de telefoon of Email. Wij staan u graag te woord. Ook kunt u een vrijblijvende offerte aanvraag doen via onze website.